چگونه سر جلسه امتحان تمرکز داشته باشیم ؟
نوشته شده توسط : سهیل

اگر وقت کمی برای درس خواندن تا امتحانات دارید، نگرانی و استرس نداشته باشید با این تکینک ها می توانید در کمترین زمان به نحوه صحیح درس بخوانید و موفق شوید.

برای موفقیت در تحصیل باید مطالعه کردن اولویت اول زندگی‌تان باشد.

سوالات متداول مطرح شده توسط دانش‌آموزان که در این ویدئو توسط جناب آقای مسعود ادیب قیصری پاسخ داده شده است.
سوال شماره 13: من حافظه خیلی بدی دارم، زیرا بعضی از درس‌ها را زیاد می‌خوانم، اما در زمان جواب دادن و امتحان، مطالب را به خاطر نمی‌آورم باید چه کار کنم؟

سوال شماره 14: معمولا برای مطالعه بیش از اندازه وقت صرف کنم، اما نتیجۀ امتحاناتم خوب نمی‌شود، آیا من از نظر هوشی مشکل دارم؟

آنچه در این فایل تصویری مشاهده می‌کنید:

آمادگی برای امتحانات

بد حافظگی!
عدم علاقه به مطالعه ندارم = تصویر ذهنی مثبت
تکرار و مرور وجود ندارد
حل تمارین و مثالهای متنوع
معیار تعیین میزان هوش تنها نتیجه امتحان نیست!!!
وسواس مطالعاتی !
اصول مطالعه را بلد نیستید
حاشیه‌ها و مسائل محیطی





:: برچسب‌ها: بدحافظگی , وسواس مطالعاتی , هوش , سنجش هوش ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: